Efektivní správa týmových úkolů a projektů,obohacena o napojení na kalendář, kontakty a emaily.

Kalendář Calendee

Efektivní správa úkolů a projektů ve Vašem týmu.

FreshFlow vám nabízí kompletní řešení pro správu týmových úkolů a projektů, které je plně integrované s kalendářem, kontakty a e-maily. Už žádné přepínání mezi aplikacemi – všechny důležité nástroje máte na dosah ruky.

Díky přehlednému rozhraní máte vždy kontrolu nad tím, kdo na čem pracuje a jak úkoly postupují. Úkoly můžete seskupovat do projektů, což vám pomůže lépe strukturovat práci a snadno sledovat celý proces.

Všechny úkoly pod kontrolou, na jednom místě.

Díky propojení s kalendářem, kontakty a emaily máte úkoly a projekty pod kontrolou, bez chaosu a s jasným přehledem.

Propojení s kalendářem a kontakty

Zapisujete si spolu s termíny do kalendáře i úkoly? S FreshFlow to bude otázka pár vteřin, jelikož se úkol automaticky zapíše do Vašeho kalendáře, i se všemi podrobnostmi. Kromě modulu Úkoly si nový úkol můžete vytvořit také přímo u konkrétního kontaktu nebo přímo v kalendáři. 

Vše se automaticky propojí. Už žádné přepínání mezi různými systémy a aplikacemi. 

Efektivní delegování na pár kliků

Vyhněte se zmatkům způsobeným úkoly, které nikdo neřeší. Jednoduše je přiřaďte ke konkrétním členům týmu. Ti automaticky dostanou oznámení a následně se jim úkol zobrazí v nástěnce (seznamu) úkolů, kalendáři, případně v kartě vztahujícího se kontaktu. 

Vy pak můžete jednoduše sledovat, kdo na čem pracuje a v jaké fázi řešení se úkoly nachází. 

Seskupování úkolů do projektu

Pracujete s desítkami různých úkolů zároveň a začínáte se ztrácet? Seskupte si související úkoly do projektů a zobrazujete si je podle nich. 

Podúkoly (checklist) ke každému úkolu

Jeden úkol často nestačí. Díky podúkolům si můžete každý úkol rozdělit na konkrétní kroky, které povedou ke skutečnému dokončení – bez zmatků a zapomenutých detailů.

Přidávejte si libovolný počet podúkolů, označujte jejich stav a jednoduše si odškrtávejte to, co už je hotové.

Efektivní správa a řízení úkolů

Komentáře řešitelů úkolů

ke každému úkolu, či projektu, máte možnost „chatovat“ s řešiteli ve formě komentářů (bublin).

Snadné přikládání dokumentů

Filtrování v úkolech na míru

Připomínky na mobil

K dispozici i v mobilní aplikaci

Šablony pro opakované projekty

Vytváříte některé typy úkolů opakovaně, třeba jen v různém čase a pro různé klienty? Například sjednání hypotéky, přípravu nemovitosti k prodeji nebo třeba podání daňového přiznání pro klienta? 

Už nemusíte pokaždé sestavovat nový seznam stejných kroků. Vytvořte ho jen jednou a uložte si ho jako šablonu. 

Zobrazování úkolů v seznamu i v nástěnce

Preferujete zobrazovat si úkoly v kanbanu (nástěnce)? Nebo naopak raději úkoly zobrazujete v seznamu?

Ve FreshFlow si své najde každý. Mezi seznamem a kanbanem můžete navíc jednoduše překlikávat. 

Kanban je seskupen do sloupců podle To Do, Zpracovává se, Splněno, Zrušeno, Odloženo a můžete si ho zobrazit podle konkrétního řešitele, priority nebo projektu. 

Recenze

„FreshFlow jsme aktivně využívali při realizaci naší akviziční kampaně, kdy prokázal, že je mocným nástrojem v řízení obchodní sítě.“

 

 

Petr Kopřiva
Head of Multichannel Marketing and Customer Care
NN Životní pojišťovna

„Přidaná hodnota Partners Office (personalizovaná verze FreshFlow v Partners) ve správě kontaktů je
obrovská. Každý, kdo to myslí s budováním firmy a businessu vážně, by ji měl využít. Správný time
management je jedním z klíčů úspěchu. Jak se říká: Lidé neplánují krachovat, ale krachují v plánování.
Partners Office mi dává možnost do útrob firmy a mít kontrolu nad efektivitou svých
spolupracovníků. Obě tyto funkcionality považuji za naprosto zásadní a využívám je velmi často.“

 

Michal Krejčí
Partner společnosti
Partners Financial Services

„Systém FreshFlow jsme vyhodnotili jako velmi efektivní nástroj activity managementu a interaktivní
zpětné vazby napříč celým obchodním týmem. I proto jsme se rozhodli implementovat ho v rámci celé
Kmenové obchodní sítě Allianz pojišťovny, a.s.“

 

Petr Hladný
Obchodní ředitel pro KOS
Allianz pojišťovna, a. s.

„FreshFlow jsme aktivně využívali při realizaci naší akviziční kampaně, kdy prokázal, že je mocným nástrojem v řízení obchodní sítě.“

 

 

Petr Kopřiva
Head of Multichannel Marketing and Customer Care
NN Životní pojišťovna

„Přidaná hodnota Partners Office (personalizovaná verze FreshFlow v Partners) ve správě kontaktů je
obrovská. Každý, kdo to myslí s budováním firmy a businessu vážně, by ji měl využít. Správný time
management je jedním z klíčů úspěchu. Jak se říká: Lidé neplánují krachovat, ale krachují v plánování.
Partners Office mi dává možnost do útrob firmy a mít kontrolu nad efektivitou svých
spolupracovníků. Obě tyto funkcionality považuji za naprosto zásadní a využívám je velmi často.“

 

Michal Krejčí
Partner společnosti
Partners Financial Services

„Systém FreshFlow jsme vyhodnotili jako velmi efektivní nástroj activity managementu a interaktivní
zpětné vazby napříč celým obchodním týmem. I proto jsme se rozhodli implementovat ho v rámci celé
Kmenové obchodní sítě Allianz pojišťovny, a.s.“

 

Petr Hladný
Obchodní ředitel pro KOS
Allianz pojišťovna, a. s.

„FreshFlow jsme aktivně využívali při realizaci naší akviziční kampaně, kdy prokázal, že je mocným nástrojem v řízení obchodní sítě.“

 

 

Petr Kopřiva
Head of Multichannel Marketing and Customer Care
NN Životní pojišťovna

„Přidaná hodnota Partners Office (personalizovaná verze FreshFlow v Partners) ve správě kontaktů je
obrovská. Každý, kdo to myslí s budováním firmy a businessu vážně, by ji měl využít. Správný time
management je jedním z klíčů úspěchu. Jak se říká: Lidé neplánují krachovat, ale krachují v plánování.
Partners Office mi dává možnost do útrob firmy a mít kontrolu nad efektivitou svých
spolupracovníků. Obě tyto funkcionality považuji za naprosto zásadní a využívám je velmi často.“

 

Michal Krejčí
Partner společnosti
Partners Financial Services

„Systém FreshFlow jsme vyhodnotili jako velmi efektivní nástroj activity managementu a interaktivní
zpětné vazby napříč celým obchodním týmem. I proto jsme se rozhodli implementovat ho v rámci celé
Kmenové obchodní sítě Allianz pojišťovny, a.s.“

 

Petr Hladný
Obchodní ředitel pro KOS
Allianz pojišťovna, a. s.

Začněte s FreshFlow ještě dnes!

Na 30 dní zdarma

Bez zadávání platební karty