Efektivní správa týmových úkolů a projektů,obohacena o napojení na kalendář, kontakty a emaily.

Kalendář Calendee

Efektivní správa úkolů a projektů ve Vašem týmu.

FreshFlow vám nabízí kompletní řešení pro správu týmových úkolů a projektů, které je plně integrované s kalendářem, kontakty a e-maily. Už žádné přepínání mezi aplikacemi – všechny důležité nástroje máte na dosah ruky.

Díky přehlednému rozhraní máte vždy kontrolu nad tím, kdo na čem pracuje a jak úkoly postupují. Úkoly můžete seskupovat do projektů, což vám pomůže lépe strukturovat práci a snadno sledovat celý proces.

Všechny úkoly pod kontrolou, na jednom místě.

Díky propojení s kalendářem, kontakty a emaily máte úkoly a projekty pod kontrolou, bez chaosu a s jasným přehledem.

Propojení s kalendářem a kontakty

Zapisujete si spolu s termíny do kalendáře i úkoly? S FreshFlow to bude otázka pár vteřin, jelikož se úkol automaticky zapíše do Vašeho kalendáře, i se všemi podrobnostmi. Kromě modulu Úkoly si nový úkol můžete vytvořit také přímo u konkrétního kontaktu nebo přímo v kalendáři. 

Vše se automaticky propojí. Už žádné přepínání mezi různými systémy a aplikacemi. 

Efektivní delegování na pár kliků

Vyhněte se zmatkům způsobeným úkoly, které nikdo neřeší. Jednoduše je přiřaďte ke konkrétním členům týmu. Ti automaticky dostanou oznámení a následně se jim úkol zobrazí v nástěnce (seznamu) úkolů, kalendáři, případně v kartě vztahujícího se kontaktu. 

Vy pak můžete jednoduše sledovat, kdo na čem pracuje a v jaké fázi řešení se úkoly nachází. 

Seskupování úkolů do projektu

Pracujete s desítkami různých úkolů zároveň a začínáte se ztrácet? Seskupte si související úkoly do projektů a zobrazujete si je podle nich. 

Efektivní správa a řízení úkolů

Komentáře řešitelů úkolů

ke každému úkolu, či projektu, máte možnost „chatovat“ s řešiteli ve formě komentářů (bublin).

Snadné přikládání dokumentů

ke každému úkolu, či projektu, máte možnost přiložit (nebo oskenovat) vztahující se dokument. 

Filtrování v úkolech na míru

vyzkoušejte širokou možnost toho, jak vyfiltrovat své úkoly – například od stavu, přes priority, až po konkrétní řešitele. A mnoho víc. Můžete si též nastavit své vlastní filtry. 

Připomínky na mobil

využijte možnost zaslání připomínky úkolu na mobilní telefon.

K dispozici i v mobilní aplikaci

Šablony pro opakované projekty

Vytváříte některé typy úkolů opakovaně, třeba jen v různém čase a pro různé klienty? Například sjednání hypotéky, přípravu nemovitosti k prodeji nebo třeba podání daňového přiznání pro klienta? 

Už nemusíte pokaždé sestavovat nový seznam stejných kroků. Vytvořte ho jen jednou a uložte si ho jako šablonu. 

Zobrazování úkolů v seznamu i v nástěnce

Preferujete zobrazovat si úkoly v kanbanu (nástěnce)? Nebo naopak raději úkoly zobrazujete v seznamu?

Ve FreshFlow si své najde každý. Mezi seznamem a kanbanem můžete navíc jednoduše překlikávat. 

Kanban je seskupen do sloupců podle To Do, Zpracovává se, Splněno, Zrušeno, Odloženo a můžete si ho zobrazit podle konkrétního řešitele, priority nebo projektu. 

Recenze

„FreshFlow jsme aktivně využívali při realizaci naší akviziční kampaně, kdy prokázal, že je mocným nástrojem v řízení obchodní sítě.“

 

 

Petr Kopřiva
Head of Multichannel Marketing and Customer Care
NN Životní pojišťovna

„Přidaná hodnota Partners Office (personalizovaná verze FreshFlow v Partners) ve správě kontaktů je
obrovská. Každý, kdo to myslí s budováním firmy a businessu vážně, by ji měl využít. Správný time
management je jedním z klíčů úspěchu. Jak se říká: Lidé neplánují krachovat, ale krachují v plánování.
Partners Office mi dává možnost do útrob firmy a mít kontrolu nad efektivitou svých
spolupracovníků. Obě tyto funkcionality považuji za naprosto zásadní a využívám je velmi často.“

 

Michal Krejčí
Partner společnosti
Partners Financial Services

„Systém FreshFlow jsme vyhodnotili jako velmi efektivní nástroj activity managementu a interaktivní
zpětné vazby napříč celým obchodním týmem. I proto jsme se rozhodli implementovat ho v rámci celé
Kmenové obchodní sítě Allianz pojišťovny, a.s.“

 

Petr Hladný
Obchodní ředitel pro KOS
Allianz pojišťovna, a. s.

Začněte s FreshFlow ještě dnes!

Na 30 dní zdarma

Bez zadávání platební karty