Sdílený kalendář pro efektivní spolupráci

Kalendář, jak ho znáte, obohacený o užitečné funkce a vychytávky.

Díky propojení s kontakty a úkoly už nemusíte dělat zápisy jinde.

Kalendář Calendee

Sdílení kalendářů

Udržujte si přehled o tom, kdo z týmu co dělá a řidělujte nové úkoly podle volných kapacit.

Prolínání kalendářů

Chcete vidět, kdy máte s týmem čas na společnou aktivitu? Zobrazte si několik kalendářů najednou.

Pozvánky a skupiny

Posílejte pozvánky na události nebo rovnou vytvářejte celé skupiny, abyste nemuseli zvát každého zvlášť.

Integrace se Zoomem

Plánujte videohovory přímo v kalendáři. Účastníkům automaticky odejde pozvánka s odkazem na Zoom.

Barevné odlišení aktivit

Události se automaticky zabarvují podle toho, jaký typ aktivity vyberete.

Opakování událostí

Opakované aktivity nebo události, jako například týmové porady nebo čtvrtletní reporty stačí nastavit jen jednou.

Kopírování událostí

Zadáváte hodně podobných aktivit? Jenoduše je zkopírujte a jen upravte podrobnosti, například jméno zákazníka či adresu. 

Skrývání aktivit

Chcete vidět jen schůzky? Nebo servisní výjezdy? Jedním kliknutím dočasně skryjte ostatní aktivity.

Rezervace zdrojů

Sdílíte zasedačky, auta, projektor, roll-upy nebo jiné vybavení? Jednoduše si je rezervujte přidáním k události.

Import Google kalendáře

Importujte svůj stávající kalendář do FreshFlow na pár kliknutí.

Vlastní nastavení

Chcete náhled na 5 nebo 7 dní v týdnu? Začínáte den v 5:00 nebo 8:00? Nastavte si kalendář podle toho, jak Vám to vyhovuje.

Mobilní aplikace

Aktivity v kalendáři se automaticky synchronizují mezi webovou a mobilní aplikací FreshFlow.

Vytváření událostí

Události (aktivity) v kalendáři můžete vytvářet, aktualizovat nebo přesouvat tak, jak jste zvyklí.

Zároveň k nim můžete přiřadit konkrétní kontakt, zapsat úkol nebo připojit další související aktivitu.

Propojování událostí s kontakty

Už žádné překlikávání mezi systémy a aplikacemi. Aktivitu nebo událost, která se týká konkrétní osoby, vytvoříte přímo u daného kontaktu. Vše se automaticky propíše do kalendáře. 

 

Přednastavené i vlastní aktivity pro lepší přehled

Ve FreshFlow máte na začátku přednastavené názvy aktivit, které si můžete ihned změnit a pojmenovat podle sebe přesně podle toho, jak Vám budou při práci ve FreshFlow vyhovovat. 

Vše se přehledně propisuje do analýzy aktivit v modulu Statistiky.

Jako manažer tak snadno vyhodnotíte, jestli Váš tým věnuje svůj čas efektivním činnostem.

aktivity a události v kalendáři

Sdílený týmový kalendář

Sdílejte kalendáře napříč týmem a maximalizujte svou efektivitu.

Jako manažer získáte přehled, jak kdo tráví čas. Jako asistentka či dispečer snadno rozdělíte práci mezi obchodníky, techniky nebo řidiče a zapíšete termíny do jejich kalendářů. 

Sdílení kalendáře můžete kdykoliv zrušit nebo upravit míru detailu sdílení.

Jednoduchá správa úkolů

Vytvářejte úkoly přímo u konkrétních událostí v kalendáři. Sobě nebo komukoliv v týmu. Nový úkol se automaticky propíše do modulu Úkoly

A funguje to i obráceně – úkol vytvořený v modulu Úkoly se objeví v kalendáři toho, komu ho přiřadíte.

výsledek události

Kontrola nad výsledky událostí

Dlouho rozpracované aktivity stojí čas i peníze. Po dokončení aktivity vyberte výsledek a rovnou pokračujte k navazující aktivitě a vytvořte další událost. 

Získáte dokonalý přehled o stavu jednotlivých aktivit a plnohodnotné podklady pro vytváření statistik v modulu Statistiky k tomu.

Přehledná rezervace místností a sdílených zdrojů

Sdílíte zasedačky, auta, projektor, roll-upy nebo jiné vybavení, například techniku či nábytek? 

Rezervujte si vše potřebné v samostatném kalendáři nebo blokujte přidáním konkrétních zdrojů k Vaší události.

import google kalendáře

Jednoduchý import Google kalendáře

Chcete používat FreshFlow, ale nechce se Vám přepisovat informace ze stávajícího kalendáře?

Není třeba. Vše si velmi snadno importujete, stačí pár kliknutí. 

Začněte s FreshFlow ještě dnes!

Na 30 dní zdarma

Bez zadávání platební karty