FreshFlow je pro všechny,
kdo aktivně pracují s kalendářem, kontakty a s nimi spojenými úkoly.
Obchodníci. Finanční poradenství. Reality. Údržba, servis a další…
Chcete efektivněji řídit svůj tým?
Pracujete s kontakty a potřebujete o nich mít neustálý přehled?
Potřebujete zlepšit komunikaci a týmovou práci?
Co FreshFlow přinese Vám?
Obchodníci
Díky široké škále funkcí je systém FreshFlow vhodný pro obchodníky ve všech odvětvích B2C. Využije ho každý, kdo si chce zjednodušit práci s kalendářem, správu kontaktů a úkolů a mít k dispozici potřebné manažerské statistiky.
Finanční poradci
Dobrý finanční poradce rozumí nejen problematice financí, ale také svým klientům a jejich potřebám. Díky FreshFlow si vytvoříte unikátní databází Vašich kontaktů, ke kterým si můžete zaznamenávat vše potřebné. Umožní Vám také efektivní správu Vašich schůzek a propojení s kolegy v týmu.
MLM distributoři
Pracujete v síťovém marketingu a máte širokou databázi kontaktů a denně plánujete desítky až stovky schůzek? Díky FreshFlow budete mít vše přehledně po ruce, bez nutnosti používání několika aplikací a papírových diářů. K efektivnější práci pomůže také stromový náhled na Vaši strukturu.
Správa a servis
Hledáte efektivní systém pro řízení týmu techniků? Chybí Vám platforma pro delegování úkolů a sledování výkonů a vytížení ve sdíleném kalendáři? FreshFlow Vám poskytne jednoduché propojení napříč týmem a díky delegování a sdílení úkolů umožní společnou práci na zakázkách.
Realitní makléři
Prodej rodinného domu, poptávka po koupi pozemku, pronájem bytu… Pracujete souběžně na řadě transakcí v různých fázích realizace? FreshFlow Vám usnadní a zpřehlední celou agendu. V úkolech najdete projektovou šablonu s kroky, které se pojí s dokončením jednotlivých transakcí. Modul Kontakty Vám umožní jednoduché vkládání informací, poznámek i dokumentů.
Účetní a daňoví poradci
Věnujte maximum drahocenného času své expertíze, nikoliv zapisování termínů schůzek do různých aplikací, hledání dokumentů v šanonech a pátrání po detailech o jednotlivých klientech. FreshFlow Vám nabízí přehledné třídění kontaktů dle Vámi vybraných kritérií a jejich efektivní správu – od evidence dokumentů přes zaznamenání historie spolupráce až po správu termínů a deadlinů.
Fundraising
Základem úspěšné fundraisingové kampaně je široká databáze kontaktů a dostatek informací o nich. FreshFlow Vám umožní přehledné třídění a štítkování kontaktů, vkládání poznámek a sledování historie vzájemné komunikace, díky čemuž se do budoucna vyhnete zmatkům a nedorozuměním.
Call centra
Máte call centrum, pracujete s obsáhlou databází kontaktů a potřebujete k nim mít maximum informací? FreshFlow Vám umožní jednoduché třídění, vkládání poznámek a sledování dosavadní komunikace. Zároveň budete mít přehled o aktivitě jednotlivých pracovníků a detailních statistikách jednotlivých hovorů.
Reálné možnosti využití systému FreshFlow jsou mnohem rozsáhlejší, vyzkoušejte ho sami!
Začněte s FreshFlow ještě dnes!
Na 30 dní zdarma
Bez zadávání platební karty