Flexibilní správa kontaktů
Kontakty vždy po ruce, s poznámkami, úkoly a vloženými soubory.
Navíc s historií automaticky zaznamenanou z událostí v kalendáři a z úkolů.
Import a export kontaktů
Své kontakty můžete do FreshFlow rychle importovat ze souboru (excel), mobilu a dalších zdrojů. A stejně tak je můžete také vyexportovat.
Vlastní náhledy
Nastavte si, jak chcete, aby se vám kontakty zobrazovaly a daný náhled si uložte. Můžete mít i víc náhledů, například zjednodušený a podrobný s více informacemi.
Označování štítky
Kontakty si můšete štítkovat a následně podle štítků třídit. Třeba podle produktu nebo služby, regionu nebo fáze ve vašem procesu.
Vkládání souborů
Ke každému kontaktu si můžete ukládat soubory, například nabídky, smlouvy, fotografie a další soubory v různých formátech.
Sdílení kontaktů
Kontakty můžete nasdílet kolegovi nebo call centru k provolání. Oba budete mít stejný přístup k detailům a poznámkám u kontaktu.
Půjčování kontaktů
Kontakty můžete na omezenou dobu půjčit, třeba k provolání. Po uplynutí vámi nastavené doby se vám kontakty vrátí aktualizované a kolega k nim ztratí přístup.
Darování kontaktů
Kontakty můžete kolegovi převést natrvalo. Na rozdíl od jiných možností to znamená, že k nim ztratíte přístup.
Duplicity a slučování
Pokud se u jednoho kontaktu vyskytnou různé informace, například po importu, čímž vznikne duplicita, můžete kontakty sloučit buď manuálně nebo automaticky.
Historie aktivit
U každého kontaktu se automaticky zaznamenávají události z kalendáře (telefonáty, schůzky s poznámkami) a úkoly, ke kterým jste kontakt přiřadili.
Psané komentáře
Ke každému kontaktu si můžete zapisovat komentáře. Je to navíc k poznámkám, které jste si zapsali u událostí v kalendáři a které se zobrazují v historii.
Fulltextové vyhledávání
V komentářích u kontaktů můžete vyhledávat klíčová slova, např. „smlouva“. Zobrazí se vám všechny kontakty, u kterých jste si hledaný text zapsali.
Mobilní aplikace
Informace u kontaktů se automaticky synchronizují mezi webovou a mobilní aplikací FreshFlow bez ohledu na to, kterou právě využíváte.
Rychlé a flexibilní hromadné náhledy
Řaďte si kontakty podle abecedy, termínu příští aktivity nebo podle vlastního kritéria.
Nastavte si, které položky a sloupce se vám budou zobrazovat – vytvořte a uložte si několik různých náhledů.
Úkoly, projekty a soubory u každého kontaktu
Na jednom místě – v detailu kontaktu – uvidíte kromě historie také úkoly a projekty, na kterých pro daného klienta právě pracujete.
Chcete rychle vidět smlouvy nebo jiné dokumenty, které se zákazníka týkají? Vkládejte si ke kontaktům dokumenty, fotografie nebo klidně i videa.
Zapisujte si informace do komentářů a vyhledávejte v nich
Kromě poznámek u událostí v Kalendáři si můžete zapisovat poznámky i u kontaktu.
V komentářích potom můžete vyhledávat text, jako např. „smlouva“ nebo „produkt XY“ – a zobrazí se všechny kontakty s hledaným textem.
Štítkujte kontakty, ať je můžete rychle třídit
Vytvořte si vlastní štítky (tagy). Například štítkem „zákazník“ odlišíte ty, kteří od vás koupili od ostatních.
Podobně si můžete vytvořit štítky pro jakýkoli parametr, který si sami zvolíte. Například pro každý produkt či službu nebo třeba fázi vašeho prodejního nebo servisního procesu.
Kontakty takto můžete jednoduše a rychle vybírat například do kampaní nebo ke sdílení s ostatními.
Události a úkoly vytvářejte přímo u kontaktu
Právě jste domluvili s klientem a zapsali si k němu poznámky. Chcete si naplánovat nový termín a zapsat si nový úkol?
Už nemusíte otevírat kalendář nebo úkolníček, udělejte to přímo u kontaktu.
Kontakty sdílejte, půjčujte nebo převeďte navždy
Chcete rozdělit kontakty mezi kolegy?
Najímáte externí call centrum na kampaň?
Navolává vám asistentka schůzky?
Vyberte si ze tří možností jak mohou na vašich kontaktech pracovat.
Začněte s FreshFlow už dnes
Pro jednotlivce zdarma:
Stačí zadat email.