Připojujte vaše odeslané a přijaté emaily do karty kontaktuA získejte pro celý tým přehled nad komunikací s klienty

Přehled a dohled nad komunikací pro každého v týmu.
Ve FreshFlow máte možnost si připojit svou emailovou schránku a přiřazovat odeslané, či přijaté emaily od klientů do jejich karty kontaktu. Tedy do prostoru, který Vám a Vašemu týmu slouží pro veškerou historii klientských vztahů i evidenci údajů a poznámek.
Díky tomu, že budete mít emaily evidované v kartě daného klienta, získá každý z týmu přehled nad komunikací s daným klientem. Bez složitého přeposílání, či dohledávání, každý uvidí, co se s klientem řešilo a co bylo domluveno.
Jako manažer také získáte přehled nad veškerou emailovou komunikací svých obchodníků.
Veškerá komunikace bude na jednom místě.
Už žádné neúplné informace, či jejich zadržování v emailové schránce.
Různé možnosti přiřazení emailů do karty kontaktu
Automatické párování s kartou kontaktu
Možností je nastavení automatického připojení z dané emailové adresy přijatých a odeslaných emailů do karty kontaktu, ke které se emailová adresa pojí.
Manuální párování s kartou kontaktu
Přímo u přijatého, či odeslaného emailu, můžete daný email manuálně zařadit do karty kontaktu.
Přeposlání na speciální adresu
Možností také je přeposílat emaily na speciální emailovou adresu od FreshFlow. Email se poté automaticky zařadí do karty kontaktu, ke které se emailová adresa emailu pojí.



Jak funguje připojování emailů do karty kontaktu?
Podívejte se s námi na krátké video, ve kterém Vám představíme, jak jednoduše lze zařazovat klientské emaily do karty kontaktu a jaké jsou benefity této možnosti.
Co říkají ti, kdo FreshFlow znají?
Začněte s FreshFlow ještě dnes!
Na 30 dní zdarma
Bez zadávání platební karty