Připojujte vaše odeslané a přijaté emaily do karty kontaktuA získejte pro celý tým přehled nad komunikací s klienty

Kalendář Calendee

Přehled a dohled nad komunikací pro každého v týmu.

Ve FreshFlow máte možnost si připojit svou emailovou schránku a přiřazovat odeslané, či přijaté emaily od klientů do jejich karty kontaktu. Tedy do prostoru, který Vám a Vašemu týmu slouží pro veškerou historii klientských vztahů i evidenci údajů a poznámek.

Díky tomu, že budete mít emaily evidované v kartě daného klienta, získá každý z týmu přehled nad komunikací s daným klientem. Bez složitého přeposílání, či dohledávání, každý uvidí, co se s klientem řešilo a co bylo domluveno. 

Jako manažer také získáte přehled nad veškerou emailovou komunikací svých obchodníků.

Veškerá komunikace bude na jednom místě.

Už žádné neúplné informace, či jejich zadržování v emailové schránce.

Různé možnosti přiřazení emailů do karty kontaktu

Automatické párování s kartou kontaktu

Možností je nastavení automatického připojení z dané emailové adresy přijatých a odeslaných emailů do karty kontaktu, ke které se emailová adresa pojí.

Manuální párování s kartou kontaktu

Přímo u přijatého, či odeslaného emailu, můžete daný email manuálně zařadit do karty kontaktu.

Přeposlání na speciální adresu

Možností také je přeposílat emaily na speciální emailovou adresu od FreshFlow. Email se poté automaticky zařadí do karty kontaktu, ke které se emailová adresa emailu pojí.

Jak funguje připojování emailů do karty kontaktu?

Podívejte se s námi na krátké video, ve kterém Vám představíme, jak jednoduše lze zařazovat klientské emaily do karty kontaktu a jaké jsou benefity této možnosti.

Co říkají ti, kdo FreshFlow znají?

„FreshFlow jsme aktivně využívali při realizaci naší akviziční kampaně, kdy prokázal, že je mocným nástrojem v řízení obchodní sítě.“

 

 

Petr Kopřiva
Head of Multichannel Marketing and Customer Care
NN Životní pojišťovna

„Přidaná hodnota Partners Office (personalizovaná verze FreshFlow v Partners) ve správě kontaktů je
obrovská. Každý, kdo to myslí s budováním firmy a businessu vážně, by ji měl využít. Správný time
management je jedním z klíčů úspěchu. Jak se říká: Lidé neplánují krachovat, ale krachují v plánování.
Partners Office mi dává možnost do útrob firmy a mít kontrolu nad efektivitou svých
spolupracovníků. Obě tyto funkcionality považuji za naprosto zásadní a využívám je velmi často.“

 

Michal Krejčí
Partner společnosti
Partners Financial Services

„Systém FreshFlow jsme vyhodnotili jako velmi efektivní nástroj activity managementu a interaktivní
zpětné vazby napříč celým obchodním týmem. I proto jsme se rozhodli implementovat ho v rámci celé
Kmenové obchodní sítě Allianz pojišťovny, a.s.“

 

Petr Hladný
Obchodní ředitel pro KOS
Allianz pojišťovna, a. s.

Začněte s FreshFlow ještě dnes!

Na 30 dní zdarma

Bez zadávání platební karty