Sdílený kalendář pro efektivní spolupráci
Kalendář, jak ho znáte, obohacený o užitečné funkce a vychytávky.
Díky propojení s kontakty a úkoly už nemusíte dělat zápisy jinde.
Sdílení kalendářů
Udržujte si přehled o tom, kdo z týmu co dělá a řidělujte nové úkoly podle volných kapacit.
Udržujte si přehled o tom, kdo z týmu co dělá a řidělujte nové úkoly podle volných kapacit.
Prolínání kalendářů
Chcete vidět, kdy máte s týmem čas na společnou aktivitu? Zobrazte si několik kalendářů najednou.
Pozvánky a skupiny
Posílejte pozvánky na události nebo rovnou vytvářejte celé skupiny, abyste nemuseli zvát každého zvlášť.
Integrace se Zoomem
Plánujte videohovory přímo v kalendáři. Účastníkům automaticky odejde pozvánka s odkazem na Zoom.
Barevné odlišení aktivit
Události se automaticky zabarvují podle toho, jaký typ aktivity vyberete.
Opakování událostí
Opakované aktivity nebo události, jako například týmové porady nebo čtvrtletní reporty stačí nastavit jen jednou.
Kopírování událostí
Zadáváte hodně podobných aktivit? Jenoduše je zkopírujte a jen upravte podrobnosti, například jméno zákazníka či adresu.
Skrývání aktivit
Chcete vidět jen schůzky? Nebo servisní výjezdy? Jedním kliknutím dočasně skryjte ostatní aktivity.
Rezervace zdrojů
Sdílíte zasedačky, auta, projektor, roll-upy nebo jiné vybavení? Jednoduše si je rezervujte přidáním k události.
Import Google kalendáře
Importujte svůj stávající kalendář do FreshFlow na pár kliknutí.
Vlastní nastavení
Chcete náhled na 5 nebo 7 dní v týdnu? Začínáte den v 5:00 nebo 8:00? Nastavte si kalendář podle toho, jak Vám to vyhovuje.
Mobilní aplikace
Aktivity v kalendáři se automaticky synchronizují mezi webovou a mobilní aplikací FreshFlow.
Sdílení kalendářů
Udržujte si přehled o tom, kdo z týmu co dělá a řidělujte nové úkoly podle volných kapacit.
Propojování událostí s kontakty
Už žádné překlikávání mezi systémy a aplikacemi. Aktivitu nebo událost, která se týká konkrétní osoby, vytvoříte přímo u daného kontaktu. Vše se automaticky propíše do kalendáře.
Přednastavené i vlastní aktivity pro lepší přehled
Ve FreshFlow máte na začátku přednastavené názvy aktivit, které si můžete ihned změnit a pojmenovat podle sebe přesně podle toho, jak Vám budou při práci ve FreshFlow vyhovovat.
Vše se přehledně propisuje do analýzy aktivit v modulu Statistiky.
Jako manažer tak snadno vyhodnotíte, jestli Váš tým věnuje svůj čas efektivním činnostem.
Sdílený týmový kalendář
Sdílejte kalendáře napříč týmem a maximalizujte svou efektivitu.
Jako manažer získáte přehled, jak kdo tráví čas. Jako asistentka či dispečer snadno rozdělíte práci mezi obchodníky, techniky nebo řidiče a zapíšete termíny do jejich kalendářů.
Sdílení kalendáře můžete kdykoliv zrušit nebo upravit míru detailu sdílení.
Kontrola nad výsledky událostí
Dlouho rozpracované aktivity stojí čas i peníze. Po dokončení aktivity vyberte výsledek a rovnou pokračujte k navazující aktivitě a vytvořte další událost.
Získáte dokonalý přehled o stavu jednotlivých aktivit a plnohodnotné podklady pro vytváření statistik v modulu Statistiky k tomu.
Přehledná rezervace místností a sdílených zdrojů
Sdílíte zasedačky, auta, projektor, roll-upy nebo jiné vybavení, například techniku či nábytek?
Rezervujte si vše potřebné v samostatném kalendáři nebo blokujte přidáním konkrétních zdrojů k Vaší události.
Jednoduchý import Google kalendáře
Chcete používat FreshFlow, ale nechce se Vám přepisovat informace ze stávajícího kalendáře?
Není třeba. Vše si velmi snadno importujete, stačí pár kliknutí.
Začněte s FreshFlow ještě dnes!
Na 30 dní zdarma
Bez zadávání platební karty