FreshFlow je pro všechny, kteří:pracují se stálými klienty, s nimi spojenými aktivitami a pravidelnými kampaněmi.

Kalendář Calendee

Co FreshFlow přinese Vám?

Obchodníci

Díky široké škále funkcí je systém FreshFlow vhodný pro obchodníky ve všech odvětvích B2C. Využije ho každý, kdo si chce zjednodušit práci s kalendářem, správu kontaktů a úkolů a mít k dispozici potřebné manažerské statistiky.

Finanční poradci

Dobrý finanční poradce rozumí nejen problematice financí, ale také svým klientům a jejich potřebám. Díky FreshFlow si vytvoříte unikátní databází Vašich kontaktů, ke kterým si můžete zaznamenávat vše potřebné. Umožní Vám také efektivní správu Vašich schůzek a propojení s kolegy v týmu.

MLM distributoři

Pracujete v síťovém marketingu a máte širokou databázi kontaktů a denně plánujete desítky až stovky schůzek? Díky FreshFlow budete mít vše přehledně po ruce, bez nutnosti používání několika aplikací a papírových diářů. K efektivnější práci pomůže také stromový náhled na Vaši strukturu.

Správa a servis

Hledáte efektivní systém pro řízení týmu techniků? Chybí Vám platforma pro delegování úkolů a sledování výkonů a vytížení ve sdíleném kalendáři? FreshFlow Vám poskytne jednoduché propojení napříč týmem a díky delegování a sdílení úkolů umožní společnou práci na zakázkách.

 

 

Realitní makléři

Prodej rodinného domu, poptávka po koupi pozemku, pronájem bytu… Pracujete souběžně na řadě transakcí v různých fázích realizace? FreshFlow Vám usnadní a zpřehlední celou agendu. V úkolech najdete projektovou šablonu s kroky, které se pojí s dokončením jednotlivých transakcí. Modul Kontakty Vám umožní jednoduché vkládání informací, poznámek i dokumentů.  

Účetní a daňoví poradci

Věnujte maximum drahocenného času své expertíze, nikoliv zapisování termínů schůzek do různých aplikací, hledání dokumentů v šanonech a pátrání po detailech o jednotlivých klientech. FreshFlow Vám nabízí přehledné třídění kontaktů dle Vámi vybraných kritérií a jejich efektivní správu – od evidence dokumentů přes zaznamenání historie spolupráce až po správu termínů a deadlinů.

Fundraising

Základem úspěšné fundraisingové kampaně je široká databáze kontaktů a dostatek informací o nich. FreshFlow Vám umožní přehledné třídění a štítkování kontaktů, vkládání poznámek a sledování historie vzájemné komunikace, díky čemuž se do budoucna vyhnete zmatkům a nedorozuměním.

Call centra

Máte call centrum, pracujete s obsáhlou databází kontaktů a potřebujete k nim mít maximum informací? FreshFlow Vám umožní jednoduché třídění, vkládání poznámek a sledování dosavadní komunikace. Zároveň budete mít přehled o aktivitě jednotlivých pracovníků a detailních statistikách jednotlivých hovorů. 

 

Reálné možnosti využití systému FreshFlow jsou však mnohem rozsáhlejší, vyzkoušejte ho sami!

Co říkají ti, kdo FreshFlow znají?

„Přidaná hodnota Partners Office (personalizovaná verze FreshFlow v Partners) ve správě kontaktů je
obrovská. Každý, kdo to myslí s budováním firmy a businessu vážně, by ji měl využít. Správný time
management je jedním z klíčů úspěchu. Jak se říká: Lidé neplánují krachovat, ale krachují v plánování.
Partners Office mi dává možnost do útrob firmy a mít kontrolu nad efektivitou svých
spolupracovníků. Obě tyto funkcionality považuji za naprosto zásadní a využívám je velmi často.“

Michal Krejčí

Partner společnosti, Partners Financial Services, a.s.

„FreshFlow jsme aktivně využívali při realizaci naší akviziční kampaně, kdy prokázal, že je mocným
nástrojem v řízení obchodní sítě.“

Petr Kopřiva

Head of NN Digital Hub, NN Životní pojišťovna

„Systém FreshFlow jsme vyhodnotili jako velmi efektivní nástroj activity managementu a interaktivní
zpětné vazby napříč celým obchodním týmem. I proto jsme se rozhodli implementovat ho v rámci celé
Kmenové obchodní sítě Allianz pojišťovny, a.s.“

Petr Hladný

Zemský ředitel, Allianz pojišťovna, a. s.

Začněte s FreshFlow ještě dnes!

Na 30 dní zdarma

Bez zadávání platební karty