Ověřený systém a mnohaleté zkušenosti.FreshFlow rozvíjíme od roku 2012 a využívají ho tisíce uživatelů.
Léty a uživateli ověřené řešení.
FreshFlow jsme začali vyvíjet v roce 2012 jako řešení řízení aktivit týmů v oborech financí a pojišťovnictví.
V pandemických letech, kdy narostla potřeba efektivní práce s kalendářem, kontakty a úkoly při řízení týmu nebo zvyšování osobní produktivity, jsme osvědčené technologické řešení zpřístupnili i dalším oborům.
plus uživatelů
plus týmů
let vývoje
Co říkají ti, kdo FreshFlow znají?
„Přidaná hodnota Partners Office (personalizovaná verze FreshFlow v Partners) ve správě kontaktů je
obrovská. Každý, kdo to myslí s budováním firmy a businessu vážně, by ji měl využít. Správný time
management je jedním z klíčů úspěchu. Jak se říká: Lidé neplánují krachovat, ale krachují v plánování.
Partners Office mi dává možnost do útrob firmy a mít kontrolu nad efektivitou svých
spolupracovníků. Obě tyto funkcionality považuji za naprosto zásadní a využívám je velmi často.“
„FreshFlow jsme aktivně využívali při realizaci naší akviziční kampaně, kdy prokázal, že je mocným
nástrojem v řízení obchodní sítě.“
„Systém FreshFlow jsme vyhodnotili jako velmi efektivní nástroj activity managementu a interaktivní
zpětné vazby napříč celým obchodním týmem. I proto jsme se rozhodli implementovat ho v rámci celé Kmenové obchodní sítě Allianz pojišťovny, a.s.“
Jak nás můžete kontaktovat?
Potřebujete poradit s FreshFlow?
Pište na email:
Nebo do chatu tady vlevo dole.
Obvykle odepíšeme do 24 hodin.
Jestli nechcete čekat, pravděpodobně najdete odpověď v Návodech.
Rozhodujete se o objednávce?
Rádi odpovíme na vaše dotazy.
Volejte na číslo:
+420 739 612 298
Pište na email:
info@freshflow.cz
Nebo do chatu tady vlevo dole.
Potřebujete fakturační údaje?
FreshFlow Systems s.r.o.
Pražská 636
252 41 Dolní Břežany
IČ: 24299057
DIČ: CZ24299057
Společnost zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 194216.
Začněte s FreshFlow už dnes!
Na 30 dní zdarma
Bez zadávání platební karty