Pracovní kalendář pro vyšší efektivitu,obohacený o napojení na kontakty, úkoly, emaily a reporty.

Kalendář Calendee

Kalendář pro skutečně efektivní práci.

FreshFlow kalendář je nedílnou součástí našeho komplexního systému, který propojuje nejen kalendáře, ale i týmy.

Díky FreshFlow máte pod kontrolou nejen sdílené kalendáře, ale i kontakty, emaily, úkoly a projekty, což vytváří nepostradatelný nástroj pro každodenní spolupráci a řízení týmů.

 

Nástroj, který šetří čas a zjednodušuje práci.

Jedno rozhraní Vám umožní efektivně plánovat, sledovat výsledky a řídit týmové aktivity.

Sdílený kalendář pro efektivní spolupráci

Sdílejte kalendáře napříč týmem a maximalizujte svou efektivitu. 

Jako manažer získáte přehled, jak kdo tráví čas. Jako asistent/ka či dispečer/ka snadno rozdělíte práci mezi obchodníky, techniky nebo řidiče a zapíšete termíny do jejich kalendářů. 

Sdílení kalendáře můžete kdykoliv zrušit nebo upravit míru sdílení. 

Několik propojení pracovního kalendáře:

Propojení s kontakty

přidáte-li k aktivitě kontakt, propíše se aktivita automaticky i do karty kontaktu. Aktivity lze zadávat také přímo do karty kontaktu s následným vepsáním do kalendáře. 

Propojení s úkoly

pokud zadáte úkol, uvidíte ho Vy a všichni řešitelé ve svých kalendářích. Lze také zadávat úkoly přímo v kalendáři. 

Propojení s emailem

odešlete-li email danému klientovi, zobrazí se daný email v čase odeslání ve Vašem sdíleném kalendáři. Zároveň se odeslané (i přijaté) emaily objeví v kartě daného klienta, který email poslal, či obdržel. 

Propojení se statistikami

díky jednotným názvům aktivit již samotná práce s aktivitami v kalendáři FreshFlow vytváří cenné reporty. 

Pozvánky a společné aktivity

Můžete společně efektivně komunikovat o dané aktivitě, a to například komentáři v chatu, poznámkami, přiloženými dokumenty, či připomínkami. 

Společná aktivita se automaticky propíše do statistik daným uživatelům. Můžete též nastavovat pravidelné a opakované aktivity, například porady, se svými spolupracovníky. 

Představujeme pracovní kalendář FreshFlow

Kalendář, který z každé aktivity vytěží maximum

Sdílený a pracovní kalendář FreshFlow je sestaven (a jeho pilíře stojí) na principu jasně definovaných aktivit, které si každý tým (firma) může uzpůsobit podle svých potřeb.

Jen si to představte: jakmile v kterémkoliv jiném kalendáři zadáte aktivitu, je pro Vás automaticky dále nevyužitelná. Co taky s desítky, ne-li stovky různými aktivitami?

Ve FreshFlow vyplníte konkrétní aktivitu, čímž se Vám automaticky eviduje mezi statistiky. Už jen ze samotného vytváření aktivit v kalendáři tak získáváte cenná data.

Statistiky konkrétních aktivit

máte možnost zobrazit si údaje o počtech aktivit, a to jak v grafické podobě, tak i v číselné podobě.

Statistiky výsledků aktivit

máte možnost analyzovat konkrétní výsledky konkrétních aktivit, jejich absolutní počty a vývoj. 

Statistiky konkrétních osob

máte možnost analyzovat výkony konkrétních spolupracovníků, a to od zobrazení počtu konkrétních aktivit, přes jejich výsledky, až po vývoj.

Statistiky za libovolná období

máte možnost se ke statistikám libovolně vracet a zvolit si vlastní období, za které chcete statistiky vidět.

Zobrazení překryvů aktivit

Potřebujete rychle zjistit, kdy mají Vaši spolupracovníci volno? Díky FreshFlow si můžete rychle zobrazit několik překryvů kalendářů najednou a zjistit potřebnou “mezeru” pro Vaše setkání.

Připomínky a potvrzení

Přímo v kalendáři FreshFlow můžete zasílat svým klientům a spolupracovníkům potvrzení, či připomínky aktivit.

Automatickou připomínku, či potvrzení můžete zaslat jak emailem, tak i pomocí SMS.

Vše i v mobilní aplikaci

Vše naleznete i mobilní aplikaci FreshFlow, která je zdarma ke stažení v App Store, či Google Play!

Přehledná rezervace místností a sdílených zdrojů

Sdílíte zasedačky, auta, projektor, roll-upy nebo jiné vybavení, například techniku, či nábytek?

Rezervujte si vše potřebné v samostatném kalendáři nebo blokujte přidáním konkrétních zdrojů k Vaší události. 

 

Jednoduchý import Google kalendáře

Chcete používat FreshFlow, ale nechce se Vám přepisovat informace ze stávajícího kalendáře?

Není třeba. Vše si velmi snadno importujete, stačí pár kliknutí a aktivity zadané v externím kalendáři se Vám budou pravidelně propisovat do FreshFlow.

Recenze

„FreshFlow jsme aktivně využívali při realizaci naší akviziční kampaně, kdy prokázal, že je mocným nástrojem v řízení obchodní sítě.“

 

 

Petr Kopřiva
Head of Multichannel Marketing and Customer Care
NN Životní pojišťovna

„Přidaná hodnota Partners Office (personalizovaná verze FreshFlow v Partners) ve správě kontaktů je
obrovská. Každý, kdo to myslí s budováním firmy a businessu vážně, by ji měl využít. Správný time
management je jedním z klíčů úspěchu. Jak se říká: Lidé neplánují krachovat, ale krachují v plánování.
Partners Office mi dává možnost do útrob firmy a mít kontrolu nad efektivitou svých
spolupracovníků. Obě tyto funkcionality považuji za naprosto zásadní a využívám je velmi často.“

 

Michal Krejčí
Partner společnosti
Partners Financial Services

„Systém FreshFlow jsme vyhodnotili jako velmi efektivní nástroj activity managementu a interaktivní
zpětné vazby napříč celým obchodním týmem. I proto jsme se rozhodli implementovat ho v rámci celé
Kmenové obchodní sítě Allianz pojišťovny, a.s.“

 

Petr Hladný
Obchodní ředitel pro KOS
Allianz pojišťovna, a. s.

Začněte s FreshFlow ještě dnes!

Na 30 dní zdarma

Bez zadávání platební karty