Přehled v náběru a prodeji nemovitostí
S jedním systémem pro správu klientů a řízení týmu.
Kalendář propojený s kontakty a úkoly vám zjednoduší práci.
Náběrové aktivity v kalendáři
V rámci náběrových aktivit můžete v kalendáři volit z několika typů telefonátů a schůzek.
Když k události přiřadíte i konkrétní kontakt, začne se u něj automaticky vytvářet historie.
Získáte tak bez dlouhého zapisování přehled, jak celá transakce postupuje.
Prodejní aktivity v kalendáři
Telefonáty a prohlídky související s prodejem nemovitostí si můžete označit v kalendáři samostatně.
I v tomto případě se z událostí a úkolů automaticky vytváří historie u kontaktu.
Ke každému kontaktu si také můžete přiložit soubory – fotografie, videa, plánky nebo smlouvy.
Připomínky prohlídek emailem a SMS
Snižujte šanci, že na prohlídce budete sami. Lidé zapomínají.
Automaticky klientům potvrzujte právě domluvený termín – emailem nebo SMS zprávou.
A třeba ho i připomínejte – jeden nebo dva dny předem. Samozřejmě automaticky, jen na jedno kliknutí navíc.
Sdílejte kalendáře a kontakty s týmem
Udržujte si přehled nad prací svého týmu.
Uvidíte, kde kdo je a v případě potřeby můžete poslat makléře na nejbližší prohlídku.
Anebo sdílejte kalendáře s asistentkou, která vám prohlídky navolává.
Sdílení kalendáře a váš tým ve FreshFlow se nastaví automaticky v okamžiku, kdy své makléře do FreshFlow pozvete.
Přehled v kontaktech díky štítkům
Označte si kontakty štítky, abyste je mohli libovolně seskupovat a filtrovat.
Štítky si vytvářejte sami podle vlastní logiky a potřeby.
Prodej, koupě, pronájem, prohlídky, podpis, záloha, SSB, pozemek, byt, dům, komerční, zemědělský je jen pár příkladů, jakými štítky můžete kontakty označit.
Oštítkované kontakty si na jedno kliknutí zobrazíte.
Historie u kontaktů bez dlouhého zapisování
Hledáte, kdy jste s klientem mluvili naposledy? Nebo o čem jste s ním mluvili a co jste mu slíbili?
Ve FreshFlow to uvidíte na pár kliknutí z historie telefonátů, schůzek a úkolů, ke kterým jste daný kontakt přiřadili.
Detaily se vám zobrazí, když si k událostem a úkolům budete v okamžiku založení psát rovnou poznámky.
Vše vytvoříte na jednom místě. Nemusíte překlikávat mezi různými systémy a zapisovat věci na různá místa.
Mobilní aplikace pro přístup kdekoli a kdykoli
FreshFlow je primárně webová aplikace, tedy s přístupem přes prohlížeč v notebooku nebo PC.
Pro větší flexibilitu a vaši produktivitu můžete využívat i mobilní aplikací, buď pro iPhone nebo Android.
Mobilní i webová aplikace se stále synchronizují, takže váš kalendář, kontakty i úkoly budou vždy aktuální.
Začněte s FreshFlow už dnes
V bezplatné verzi získáte možnost sdílet kalendář s dalším uživatelem a spravovat až 100 kontaktů.
Stačí zadat email.