Získejte přehled a kontrolu nad výkony týmu.Všechny aktivity a jejich výsledky na jednom místě, přehledně a s využitelnými daty pro efektivní rozhodování.

Kalendář Calendee

Využijte sílu dat pro lepší rozhodování.

FreshFlow vám nabízí víc než jen správu aktivit, kontaktů a úkolů. Díky pokročilým statistikám získáte statistiky a přehled o produktivitě týmu, výsledcích jednotlivých aktivit i výkonnosti členů.

Analyzujte data, získejte cenné poznatky a dělejte informovaná rozhodnutí, která posunou vaši práci na další úroveň.

Chcete získat přehled o výkonnosti vašeho týmu?

FreshFlow přináší pokročilé statistiky, které vám poskytnou přesná data o aktivitách a jejich výsledcích jen samotnou prací v kalendáři.

Kalendář, který tvoří data.

Sdílený kalendář FreshFlow je sestaven (a jeho pilíře stojí) na principu jasně definovaných aktivit, které si každý tým (firma) může uzpůsobit podle svých potřeb.

Jen si to představte: jakmile v kterémkoliv jiném kalendáři zadáte aktivitu, je pro Vás automaticky dále nevyužitelná. Co taky s desítky, ne-li stovky různými aktivitami?

Ve FreshFlow vyplníte konkrétní aktivitu, čímž se Vám automaticky eviduje mezi statistiky. Už jen ze samotného vytváření aktivit v kalendáři tak získáváte cenná data. 

Statistiky konkrétních aktivit

máte možnost zobrazit si údaje o počtech aktivit, a to jak v grafické podobě, tak i v číselné podobě

Statistiky výsledků aktivit

máte možnost analyzovat konkrétní výsledky konkrétních aktivit, jejich absolutní počty a vývoj. 

Statistiky konkrétních osob

Máte možnost analyzovat výkony konkrétních spolupracovníků, a to od zobrazení počtu konkrétních aktivit, přes jejich výsledky, až po vývoj.

Statistiky za libovolná období

máte možnost se ke statistikám libovolně vracet a zvolit si vlastní období, za které chcete statistiky vidět. 

Získejte okamžitý přehled o všech aktivitách

Mějte neustále aktuální přehled o probíhajících aktivitách díky statistikám zadaných aktivit.

Optimalizujte procesy na základě výsledků aktivit

Srovnejte výsledky různých typů aktivit a zaměřte se na ty, které přinášejí největší úspěch, pro lepší rozhodování a plánování.

Měřte výkonnost jednotlivých členů týmu

Získejte jasná data o produktivitě každého člena týmu a snadno identifikujte, kdo je nejefektivnější, nebo kde je potřeba podpora.

Analyzujte vývoj aktivit v čase

Sledujte dlouhodobé trendy a sezónní výkyvy produktivity pomocí statistik za libovolné období a lépe plánujte budoucí kroky.

Exportujte své statistiky do Excelu

Snadno exportujte všechna data o aktivitách přímo do svého počítače ve formátu XLSX nebo CSV.

Analyzujte, sdílejte a ukládejte své poznatky několika kliknutími a mějte tak nad svými daty plnou kontrolu pro budoucí potřeby.

Co říkají ti, kdo FreshFlow znají?

„FreshFlow jsme aktivně využívali při realizaci naší akviziční kampaně, kdy prokázal, že je mocným nástrojem v řízení obchodní sítě.“

 

 

Petr Kopřiva
Head of Multichannel Marketing and Customer Care
NN Životní pojišťovna

„Přidaná hodnota Partners Office (personalizovaná verze FreshFlow v Partners) ve správě kontaktů je
obrovská. Každý, kdo to myslí s budováním firmy a businessu vážně, by ji měl využít. Správný time
management je jedním z klíčů úspěchu. Jak se říká: Lidé neplánují krachovat, ale krachují v plánování.
Partners Office mi dává možnost do útrob firmy a mít kontrolu nad efektivitou svých
spolupracovníků. Obě tyto funkcionality považuji za naprosto zásadní a využívám je velmi často.“

 

Michal Krejčí
Partner společnosti
Partners Financial Services

„Systém FreshFlow jsme vyhodnotili jako velmi efektivní nástroj activity managementu a interaktivní
zpětné vazby napříč celým obchodním týmem. I proto jsme se rozhodli implementovat ho v rámci celé
Kmenové obchodní sítě Allianz pojišťovny, a.s.“

 

Petr Hladný
Obchodní ředitel pro KOS
Allianz pojišťovna, a. s.

Začněte s FreshFlow ještě dnes!

Na 30 dní zdarma

Bez zadávání platební karty