Jednoduchá a přehledná práce s úkoly
Šikovné funkce pro snadnou a efektivní správu Vámi řešených i delegovaných úkolů.
Díky propojení s kontakty a kalendářem už nemusíte přepínat mezi systémy.
Propojení s kontakty
Spojujte si úkoly přímo s konkrétními kontakty. Automaticky se pak propíšou do historie daného kontaktu, pro Váš lepší přehled.
Delegování kolegům
Sdílíte úkoly s kolegy? Označte je jako řešitele a Vaše zadání se jim objeví na seznamu i v kalendáři.
Filtrování a řazení
Filtrujte a řaďte úkoly přesně tak, jak zrovna potřebujete. Podle data realizace, řešitele, zadavatele či tématu.
Vkládání souborů
Přikládejte k jednotlivým úkolům soubory v různých formátech, například nabídky, smlouvy nebo fotky.
Zobrazení v kalendáři
Zapisujete si do kalendáře více než jen termíny jednání? Propojte si úkoly s kalendářem a už Vám nic neunikne.
Seskupování do projektů
Máte více úkolů, které souvisí s jedním klientem nebo realizací zakázky pro něj? Seskupte si je do projektu a mějte vždy maximální přehled.
Šablony pro opakování
Postupujete u více klientů podobně, tzn. realizujete stejné úkoly? Vytvořte úkol jen jednou a následně ho uložte jako šablonu.
Týmy k projektům
Podílí se na realizaci projektu více kolegů (řešitelů)? Vytvořte z nich dočasný tým.
Poznámky u kontaktů
Potřebujete si ke kontaktu při plnění úkolu něco zapsat? Vkládejte poznámky přímo k danému kontaktu.
Stavy rozpracovanosti
Udržujte si neustálý přehled o stavu Vašich úkolů. Kromě termínů splnění si ke každému z nich přidejte také stavy rozpracovanosti.
Vyhledávání v úkolech
Potřebujete mezi úkoly najít něco konkrétního? Vyhledávejte podle klíčových slov, např. “smlouva”.
Mobilní aplikace
Úkoly a projekty jsou součástí mobilní aplikace. Vytvářejte a delegujte úkoly přímo z mobilního telefonu!
Propojení s kalendářem a kontakty
Zapisujete si spolu s termíny do kalendáře i úkoly? S FreshFlow to bude otázka pár vteřin. Kromě modulu Úkoly si nový úkol můžete vytvořit také přímo u konkrétního kontaktu nebo přímo v kalendáři.
Vše se automaticky propojí. Už žádné přepínání mezi různými systémy a aplikacemi.
Efektivní delegování na pár kliků
Vyhněte se zmatkům způsobeným úkoly, které nikdo neřeší. Jednoduše je přiřaďte konkrétním členům týmu. Ti automaticky dostanou oznámení a následně úkol přijmou, nebo odmítnou.
Vy pak můžete sledovat, kdo na čem pracuje a v jaké fázi řešení se úkoly nachází.
Snadné přikládání dokumentů
Chcete mít na jednom místě prezentace, smlouvy a další dokumentaci, která s úkolem nebo projektem souvisí?
Přikládejte soubory v různých formátech. Od dokumentů až k fotografiím a videu.
Seskupování úkolů do projektů
Pracujete s desítkami různých úkolů zároveň a začínáte se ztrácet? Seskupte si související úkoly do projektů a zobrazujte si je podle nich.
Pro rychlý přístup k aktuálním projektům si je označte jako oblíbené.
Šablony pro opakované projekty
Vytváříte některé typy úkolů opakovaně?Například sjednání hypotéky, přípravu nemovitosti k prodeji nebo třeba podání daňového přiznání pro klienta?
Už nemusíte pokaždé sestavovat nový seznam stejných kroků. Vytvořte ho jen jednou a uložte si ho jako šablonu.
Maximálně přehledné zobrazení na míru
Seřaďte si úkoly přesně tak, jak potřebujete – od nejnovějších po nejstarší, podle konkrétních projektů, zadavatelů nebo řešitelů.
Můžete je také filtrovat. Zobrazte si třeba jen úkoly, které jste někomu sami zadali, nebo ty, které někdo zadal Vám.
Začněte s FreshFlow ještě dnes!
Na 30 dní zdarma
Bez zadávání platební karty