Flexibilní správa kontaktů,obohacena o napojení na kalendář, úkoly a emaily.

Kalendář Calendee

Efektivní správa a propojení kontaktů.

FreshFlow vám umožňuje spravovat kontakty s maximální efektivitou. Každá aktivita a úkol spojený s kontaktem se automaticky propisuje do kalendáře a seznamu úkolů, takže už nemusíte přepínat mezi různými aplikacemi.

Vše je propojené na jednom místě a synchronizované v reálném čase.

Kompletní správa kontaktů na jednom místě.

FreshFlow vám umožňuje efektivní správu kontaktů s propojením na kalendář a úkoly, kde se veškeré aktivity a výsledky automaticky synchronizují. 

Historie u každého kontaktu, i bez dlouhého zapisování

U každého kontaktu se automaticky zaznamenává historie z událostí (aktivit) zadaných u daného kontaktu. Stejně tak se propisují i výsledky aktivity, či poznámky k aktivitě. Proběhlé události, aktivity a jejich výsledky se promítají i ve statistikách.

Propojení kontaktů s kalendářem a úkoly

Veškerá zadaná aktivita (i úkol) u kontaktu se Vám automaticky propíše i do kalendáře, respektive seznamu (nástěnky) úkolů. 

Už žádné překlikávání mezi systémy a aplikacemi. Vše se automaticky propojí. I do statistik. 

Efektivní správa kontaktů

Přehledné štítkování kontaktů

Vytvořte si vlastní štítky (tagy). Pro stávající zákazníky, potenciální zákazníky, dodavatele… Zvolte si parametr přesně podle Vašich potřeb. 

Pro snadné vyhledávání, filtrování, sdílení s ostatními i přípravu kampaní.

Soubory ke kontaktům pohromadě

Chcete rychle zobrazit smlouvy nebo jiné dokumenty, které se klienta, či dané aktivity týkají?

Vkládejte a skenujte ke kontaktům dokumenty, fotografie nebo klidně i videa. 

Připomínky a potvrzení kontaktům

Svým kontaktům ve FreshFlow můžete zaslat potvrzení, či připomínku aktivity, která se bude konat. 

Vybrat si můžete z SMS, či emailového potvrzení/připomínky a zároveň máte možnost zvolit si vlastní text. 

Snadné vyhledávání

Díky fulltextovému vyhledávání pak snadno a rychle zobrazíte vše, co potřebujete. Např. veškeré kontakty s klíčovým slovem „smlouva“.

Ke kontaktům též můžete přidávat vlastní komentáře, podle kterých lze později také vyhledávat.

K dispozici i v mobilní aplikaci.

Rezervujte si se svým týmem zasedačky, či jiné zdroje. Přidávejte rezervační zdroj k aktivitě a vybírejte z volných termínů.

Automatické hovory v mobilní aplikaci

Zaznamenávejte aktivity i výsledky voláním přímo v mobilní aplikaci. Hovor provedený v mobilní aplikaci se Vám automaticky zaznamená jako provedená aktivita v kartě kontaktu i kalendáři a po skončení hovoru máte možnost zadat i výsledek telefonátu, který se Vám automaticky zapíše. 

Provedené aktivity se mezi mobilní aplikací a webem synchronizují. 

Úkoly a projekty u každého kontaktu

Na jednom místě – v detailu kontaktu – uvidíte kromě historie také úkoly a projekty, na kterých pro daného klienta právě pracujete.

Pokročilé možnosti sdílení

  • Chcete rozdělit kontakty mezi kolegy?
  • Najímáte externí call centrum na kampaň? 
  • Navolává Vám asistentka schůzky? 

Vyberte si z několika možností, jak mohou ostatní pracovat s Vašimi kontakty.

Rychlé a flexibilní náhledy

Řaďte si kontakty podle abecedy, termínu příští aktivity, nebo podle vlastních kritérií. 

Nastavte si, které položky a sloupce se Vám budou zobrazovat – vytvořte a uložte si několik různých náhledů.

 

Import a export kontaktů

Importujte kontakty do FreshFlow jednoduše ze souboru (excel), mobilu a dalších zdrojů. Stejně tak je můžete exportovat.

Duplicity a slučování

Vznikly Vám v kontaktech duplicity, například po importu? Slučte je automaticky, nebo manuálně. 

Komentáře

Potřebujete k jednotlivým kontaktům přidat více detailů? Využijte možnost přidání komentářů.

Sdílení kontaktů

Sdílejte vybrané kontakty se svým týmem nebo třeba s call centrem. Včetně veškerých poznámek, historie a přiložených dokumentů. 

"Půjčování" kontaktů

Nechcete své kontakty s dalšími lidmi sdílet natrvalo? Nastavte časové období, po jehož uplynutí se jim kontakt vymaže. 

"Darování" kontaktů

Předáváte část agendy a potřebujete pročistit seznam kontaktů? Převodem na někoho dalšího k nim ztratíte přístup. 

Co o FreshFlow říkají ti, kdo ho znají? 

„FreshFlow jsme aktivně využívali při realizaci naší akviziční kampaně, kdy prokázal, že je mocným nástrojem v řízení obchodní sítě.“

 

 

Petr Kopřiva
Head of Multichannel Marketing and Customer Care
NN Životní pojišťovna

„Přidaná hodnota Partners Office (personalizovaná verze FreshFlow v Partners) ve správě kontaktů je
obrovská. Každý, kdo to myslí s budováním firmy a businessu vážně, by ji měl využít. Správný time
management je jedním z klíčů úspěchu. Jak se říká: Lidé neplánují krachovat, ale krachují v plánování.
Partners Office mi dává možnost do útrob firmy a mít kontrolu nad efektivitou svých
spolupracovníků. Obě tyto funkcionality považuji za naprosto zásadní a využívám je velmi často.“

 

Michal Krejčí
Partner společnosti
Partners Financial Services

„Systém FreshFlow jsme vyhodnotili jako velmi efektivní nástroj activity managementu a interaktivní
zpětné vazby napříč celým obchodním týmem. I proto jsme se rozhodli implementovat ho v rámci celé
Kmenové obchodní sítě Allianz pojišťovny, a.s.“

 

Petr Hladný
Obchodní ředitel pro KOS
Allianz pojišťovna, a. s.

Začněte s FreshFlow ještě dnes!

Na 30 dní zdarma

Bez zadávání platební karty