Pořádek v klientských vztazích a organizace obchodních kampaní v B2CAutomatické budování historie vztahů s klienty a jedinečná evidence klientů - vše tvořeno přímo z aktivit v kalendáři.

Nástroj pro pořádek v klientských vztazích i organizaci kampaní.
FreshFlow automaticky vytváří historii vztahů s klienty – každá schůzka, hovor, poznámka, výsledek nebo následná aktivita se propisuje ke konkrétnímu kontaktu (do jeho karty).
Vždy víte, co bylo s kým domluveno, co následovalo a co je potřeba řešit dál.
Díky vytvořené historii vztahů máte možnost ve FreshFlow se svými kontakty chytře a intuitivně pracovat – v kontaktech můžete široce filtrovat, vyhledávat, kontakty libovolně štítkovat, či evidovat u kontaktů emaily.
Naše řešení je také vhodné a prověřené k řízení a správě obchodních kampaní (např. akvizičních, či kampaních „péče“ o klienty).
Silné vztahy začínají u pořádku v detailech
S FreshFlow máte přehled o celé historii vztahů a precizní evidenci klientů a kampaní

Zápis do kalendáře. A rovnou také do historie kontaktu.
V reálném životě kolikrát není čas na dohledávání starých záznamů. FreshFlow tak za vás eviduje všechny aktivity z Vašeho kalendáře automaticky – po založení aktivity ji nástroj sám přiřadí do karty daného klienta.
Jedete-li na jednání, nebo pracujete-li na kampani, máte na jednom místě zaznamenanou celou historii – od prvního kontaktu, přes předchozí obchody a jejich výsledky, až po aktuální domluvené kroky, poznámky a připomínky.
Už žádné komplikované dohledávání, všechno je připravené na pár kliknutí.
Představujeme Vám řízení vztahů s klienty ve FreshFlow
Podívejte se s námi na krátké video, kde Vám představíme, jak ve FreshFlow funguje řízení vztahů s klienty.

Přiřazování emailů ke kontaktům
FreshFlow umožňuje přiřazovat emaily ke kontaktům automaticky, ručně nebo pomocí posílání na skrytou kopii Vaší speciální FreshFlow emailové adresy.
Získáte tak nejen jedinečný přehled pro sebe, ale hlavně pro celý tým. Každý, kdo s klientem pracuje, vidí, co se s ním řešilo, jaká byla komunikace a na co se navazuje.
Díky tomu v kartě každého klienta najdete kompletní komunikaci – bez přeposílání, bez hledání a získávání neúplných informací.
Udržte si výjimečný přehled o klientech díky filtrování
Když pracujete s mnoha kontakty, potřebujete mít jistotu, že o žádného klienta nepřijdete zbytečně. FreshFlow vám umožní rychle zjistit, se kterými klienty jste delší dobu nekomunikovali, nebo kteří by mohli potřebovat novou nabídku.
Díky třídění kontaktů například podle poslední aktivity, regionů, posledních výsledků aktivit či budoucích aktivit budete mít kompletní přehled o správných klientech a na pár kliknutí.


Chytré plánování dalších kroků – následné aktivity
V každodenním shonu je snadné zapomenout na další krok, který posune obchod dál.
FreshFlow umožňuje plánovat k aktivitám jejich následné aktivity a připomíná, co je potřeba udělat – ať už jde o následný telefonát, další schůzku nebo z aktivity vyplývající úkol.
Vše se rovnou spojí s předcházející aktivitou propíše jak do sdíleného kalendáře, tak i do karty kontaktu (případně i do úkolů).
Štítkování pro šikovnou segmentaci klientů
Své kontakty můžete libovolně štítkovat – tedy vytvářet vlastní segmentace kontaktů.
Ať už chcete segmentovat své klienty dle konkrétních kampaní, nakupovaných produktů, či preferencí, štítky vám umožní rychle vyfiltrovat správné klienty pro každý krok v procesu Vaší kampaně, či v samotné práci s vašimi klienty.
V rámci realizace kampaní máte také možnost v mobilní aplikaci „obvolávat“ konkrétní kontakty ze seznamu konkrétních štítků.


Volání z aplikace = automatická evidence hovorů a jejich výsledků.
S mobilní aplikací FreshFlow je možnost si automaticky evidovat proběhlé hovory i s výsledky- stačí volat klientům přímo z ní.
Aplikace dá vybrat, o kterou aktivitu se jedná, následně klientovi z aplikace zavoláte a pak po proběhlém hovoru už jen zaevidujete výsledek, případné poznámky a následnou aktivitu.
Není třeba tak už myslet na to, že je ještě třeba zaevidovat proběhlý telefonát – mobilní aplikace FreshFlow to udělá automaticky a ihned za Vás.
Jak vám FreshFlow dále pomůže?
Možnost vkládání vlastních polí v kartě kontaktu
Každý tým potřebuje evidovat trochu jiné informace. Ve FreshFlow si můžete kartu kontaktu přizpůsobit podle vlastních potřeb – pomocí vlastních polí si přidáte přesně to, co je pro vás klíčové.
Můžete si tak vést třeba preferovaný způsob kontaktování, počet smluv, odhad potenciálu nebo frekvenci komunikace. Díky různým typům polí máte naprostou volnost, co si do kontaktu uložíte.
Soubory ke kontaktům pohromadě
Chcete rychle zobrazit smlouvy nebo jiné dokumenty, které se klienta, či dané aktivity týkají?
Vkládejte a skenujte ke kontaktům dokumenty, fotografie nebo klidně i videa.
Připomínky a potvrzení kontaktům
Svým kontaktům ve FreshFlow můžete zaslat potvrzení, či připomínku aktivity, která se bude konat.
Vybrat si můžete z SMS, či emailového potvrzení/připomínky a zároveň máte možnost zvolit si vlastní text.
Snadné vyhledávání
Díky fulltextovému vyhledávání pak snadno a rychle zobrazíte vše, co potřebujete. Např. veškeré kontakty s klíčovým slovem „smlouva“.
Ke kontaktům též můžete přidávat vlastní komentáře, podle kterých lze později také vyhledávat.





Půjčování, sdílení a předávání kontaktů. Jednoduše a rychle.
Ve FreshFlow můžete své kontakty a jejich zaznamenané klientské vztahy s kolegy z týmu jednoduše sdílet či dočasně nebo trvale předávat ke správě – podle toho, co zrovna potřebujete:
Dočasné předání (“půjčení“) znamená, že kontakty a informace bude po určitou dobu vidět a spravovat pouze ten, komu je dočasně předáte (“půjčíte”).
Sdílení umožňuje, aby byly kontakty po danou dobu dostupné vám oběma současně.
Předání představuje trvalé přenechání kontaktů ke správě.
Poznejte benefity rozlišování typů aktivit a výsledků
FreshFlow specificky rozlišuje, jaké typy obchodních aktivit probíhají a jaké jsou jejich výsledky. Typy aktivit a jejich výsledky si každý může nastavit přesně podle pravidelně realizovaných ve svém byznysu.
Máte tak jasný přehled o práci a výsledcích, ať už své, či například obchodníků ve Vašem týmu. Přehled získáváte nejen v kalendáři, ale i v kartě klienta mezi historií klientských aktivit.
Práce s předem nastavenými aktivitami a výsledky také automaticky generuje cenná data (statistiky) – a to pouhým zadáváním samotných obchodních aktivit do (kalendáře) FreshFlow.


Analýza aktivit v reálném čase a bez námahy
Zadáváním předem nastavených klientských aktivit a výsledků umožňujete systému FreshFlow tato data nejen ukládat, ale také je efektivně třídit a vyhodnocovat.
Vyhodnocovat můžete dle počtu konkrétních aktivit, jejich struktury výsledků, či podle osob a za libovolná časová období. Možností je také celkově vyhodnocovat data za konkrétní kampaně pomocí štítků.
Není třeba obchodní aktivity zpětně počítat ani sepisovat – FreshFlow je sleduje „za pochodu“ a bez námahy navíc. Stačí jen zadávat aktivity do kalendáře FreshFlow či používat naši mobilní aplikaci.
Prověřené řešení pro obchodní kampaně
Díky spojení automatické evidence aktivit, jejich výsledků a následných aktivit s možností analyzovat výkony celého týmu, je FreshFlow vhodným a prověřeným řešením pro správu a řízení obchodních kampaní.
Obchodníci, kteří obchodní kampaně vykonávají, budou mít jasný přehled o všech aktivitách, klientech, či leadech v rámci kampaně. Samotným zadáváním aktivit do kalendáře, či voláním z mobilní aplikace.
Díky možnosti filtrování statistik za jednotlivé kampaně manažeři zase získají nástroj pro „live“ vyhodnocení – od počtu oslovení až po výsledkovou efektivitu každého obchodníka i celé kampaně.

Různé možnosti uzpůsobení Vaší databáze
Přehled Vaší klientské databáze FreshFlow si můžete uzpůsobit přesně tak, aby přehled vyhovoval Vaší každodenní práci.
Uzpůsobit si můžete zobrazované údaje. Údaje si zobrazíte vskutku jakékoliv, jelikož máte možnost si v přehledu kontaktů zobrazit i vlastní, vámi definované, pole (tedy například spokojenost, hodnotu obchodu..)
Můžete si také uzpůsobit pořadí sloupců, či velikosti sloupců. Můžete si také nastavit viditelnost vlastních polí, které si pro svou práci nastavíte.
Co říkají ti, kdo FreshFlow znají?
Začněte s FreshFlow ještě dnes!
Na 30 dní zdarma
Bez zadávání platební karty