Sdílený kalendář pro efektivní spolupráci,obohacený o napojení na kontakty, úkoly a emaily.

Kalendář Calendee

Sdílený kalendář, který zefektivní Vaší spolupráci.

Sdílený kalendář FreshFlow není jen obyčejný nástroj. Propojuje celý váš tým – nejen prostřednictvím kalendáře, ale i díky integraci kontaktů, e-mailů, úkolů a projektů.

Vše máte na jednom místě, což znamená méně ztraceného času a více dokončených úkolů. Vaše práce bude plynulejší, komunikace rychlejší a týmová spolupráce efektivnější.

Nástroj, který šetří čas a zjednodušuje práci. 

Jedno rozhraní Vám umožní efektivně plánovat, sledovat výsledky a řídit týmové aktivity.

Propojení kalendáře s kontakty a úkoly

Sdílený kalendář FreshFlow je propojen s kontakty a úkoly.

Pokud tedy někomu zadáte úkol, uvidího ho všichni řešitelé ve svých sdílených kalendářích. Pokud k aktivitě přidáte kontakt, aktivita se automaticky propíše do karty kontaktu, do které může mít přístup i Váš tým.

Sdílený kalendář FreshFlow

Propojení s emailem

Odešlete-li email danému klientovi, zobrazí se daný email v čase odeslání ve Vašem sdíleném kalendáři. Zároveň se přijaté a odeslané emaily objeví v kartě daného klienta, který email poslal, či obdržel. 

Získáte tak dokonalý přehled o komunikaci s daným klientem, která byla provedena jak Vámi, tak i Vašim týmem.

Kalendář, který z každé aktivity vytěží maximum

Sdílený kalendář FreshFlow je sestaven (a jeho pilíře stojí) na principu jasně definovaných aktivit, které si každý tým (firma) může uzpůsobit podle svých potřeb.

Jen si to představte: jakmile v kterémkoliv jiném kalendáři zadáte aktivitu, je pro Vás automaticky dále nevyužitelná. Co taky s desítky, ne-li stovky různými aktivitami?

Ve FreshFlow vyplníte konkrétní aktivitu, čímž se Vám automaticky eviduje mezi statistiky. Už jen ze samotného vytváření aktivit v kalendáři tak získáváte cenná data. 

Statistiky konkrétních aktivit

máte možnost zobrazit si údaje o počtech aktivit, a to jak v grafické podobě, tak i v číselné podobě

Statistiky výsledků aktivit

máte možnost analyzovat konkrétní výsledky konkrétních aktivit, jejich absolutní počty a vývoj. 

Statistiky konkrétních osob

Máte možnost analyzovat výkony konkrétních spolupracovníků, a to od zobrazení počtu konkrétních aktivit, přes jejich výsledky, až po vývoj.

Statistiky za libovolná období

máte možnost se ke statistikám libovolně vracet a zvolit si vlastní období, za které chcete statistiky vidět. 

Představujeme Vám (sdílený) kalendář FreshFlow

Už žádné překlikávání mezi systémy – kalendář FreshFlow se Vám postará o vše – o samotný (sdílený) kalendář, kontakty, úkoly a projekty …

Zobrazení překryvů aktivit

Potřebujete rychle zjistit, kdy mají Vaši spolupracovníci volno? Díky FreshFlow si můžete rychle zobrazit několik překryvů kalendářů najednou a zjistit potřebnou „mezeru“ pro Vaše setkání.

Pozvánky a společné aktivity

Můžete společně efektivně komunikovat o dané aktivitě, a to například komentáři v chatu, poznámkami, přiloženými dokumenty, či připomínkami. 

Společná aktivita se automaticky propíše do statistik daným uživatelům. Můžete též nastavovat pravidelné a opakované aktivity, například porady, se svými spolupracovníky. 

Různé možnosti sdílení

Zobrazení volno/zaneprázdněn

zde vidíte jen to, zda má daný uživatel v danou chvíli volno, či nikoliv.

Zobrazení náhledů aktivit

zde již vidíte jakou konkrétní aktivitu daný uživatel v danou chvíli vykonává, avšak chybí podrobnosti z karty aktivity.

Zobrazení podrobností aktivit

zde můžete zároveň nahlédnout do karty dané aktivity a zjistit veškeré podrobnosti.

Možnost editace aktivit

nejvyšší možná úroveň sdílení. Máte možnost aktivitu daného uživatele libovolně editovat v její kartě. 

K dispozici i v mobilní aplikaci 

Vše naleznete i mobilní aplikaci FreshFlow, která je zdarma ke stažení v App Store, či Google Play!

Rezervační zdroje

Rezervujte si se svým týmem zasedačky, či jiné zdroje. Přidávejte rezervační zdroj k aktivitě a vybírejte z volných termínů ve společném kalendáři rezervačních zdrojů. 

Jednoduchý import Google kalendáře

Chcete používat FreshFlow, ale nechce se Vám přepisovat informace ze stávajícího kalendáře? 

Není třeba. Vše si velmi snadno importujete, stačí pár kliknutí a aktivity zadané v externím kalendáři se Vám budou pravidelně propisovat do FreshFlow.

Co o FreshFlow říkají ti, kdo ho znají?

„FreshFlow jsme aktivně využívali při realizaci naší akviziční kampaně, kdy prokázal, že je mocným nástrojem v řízení obchodní sítě.“

 

 

Petr Kopřiva
Head of Multichannel Marketing and Customer Care
NN Životní pojišťovna

„Přidaná hodnota Partners Office (personalizovaná verze FreshFlow v Partners) ve správě kontaktů je
obrovská. Každý, kdo to myslí s budováním firmy a businessu vážně, by ji měl využít. Správný time
management je jedním z klíčů úspěchu. Jak se říká: Lidé neplánují krachovat, ale krachují v plánování.
Partners Office mi dává možnost do útrob firmy a mít kontrolu nad efektivitou svých
spolupracovníků. Obě tyto funkcionality považuji za naprosto zásadní a využívám je velmi často.“

 

Michal Krejčí
Partner společnosti
Partners Financial Services

„Systém FreshFlow jsme vyhodnotili jako velmi efektivní nástroj activity managementu a interaktivní
zpětné vazby napříč celým obchodním týmem. I proto jsme se rozhodli implementovat ho v rámci celé
Kmenové obchodní sítě Allianz pojišťovny, a.s.“

 

Petr Hladný
Obchodní ředitel pro KOS
Allianz pojišťovna, a. s.

Začněte s FreshFlow ještě dnes!

Na 30 dní zdarma

Bez zadávání platební karty