Víte, co v běžném kalendáři nenajdete?Například vzájemně propojené události, kontakty, úkoly, emaily a reporty. A to vše jen na pár kliknutí, v jednom rozhraní a bez dlouhého zapisování.

Kalendář Calendee

Pro zlepšení týmové spolupráce, i zefektivnění řízení vztahů s klienty.

Vždy budete vědět, na čem váš tým pracuje

Sdílený kalendář ve FreshFlow vám poskytne okamžitý přehled o všech schůzkách, úkolech a aktivitách vašeho týmu. Už žádné složité dohledávání nebo chaotické plánování. Všechny aktivity jsou propojené s kontakty a úkoly, takže přesně víte, kdo co dělá a kdy to bude hotové.

Získáte zároveň inovativní CRM řešení, které zefektivní vaši práci

Díky propojení kalendáře s kartou kontaktu máte vždy aktuální informace o svých zákaznících a partnerech. Sledujte, s kým jste v kontaktu, plánujte schůzky a úkoly přímo z karty kontaktu – bez nutnosti přepínání mezi systémy. FreshFlow vám přináší CRM funkce, které zefektivní vaši práci.

Vždy budete znát své výkony a výkony svého týmu 

Díky propojení kalendáře s reporty máte kdykoliv k dispozici detailní přehled o tom, jak si váš tým vede. Sledujte postup v reálném čase, analyzujte výsledky a přijímejte rozhodnutí na základě přesných dat. S FreshFlow vždy víte, kde je potřeba přidat a kde tým exceluje.

K tomu všemu získáte nástroj pro řízení úkolů a projektů, který zvládne víc než běžný systém

FreshFlow není jen obyčejný systém na projektové řízení. Díky propojení kalendáře, úkolů a kontaktů máte okamžitý přehled o tom, kdo na čem pracuje a jaké úkoly je třeba dokončit. Vše je propojené s kalendářem, takže žádné termíny ani úkoly neproklouznou. 

Výběr událostí a aktivit

Historie aktivit u kontaktů

Sdílené funkcionality

Delegování úkolů

Projektové řízení

Statistiky pro manažery

Sdílený kalendář

Přehledně vidíte, kdo z týmu na čem dělá, a s kým. Snadno se tak rozhodnete, koho poslat na nový termín nebo kam zapsat novou schůzku

Správa kontaktů

Sdílejte kontakty, označujte je štítky a třiďte do seznamů. Můžete k nim i zapisovat poznámky, ukládat dokumenty a sledovat jejich historii.

Úkoly a projekty

Vytvářejte úkoly u jednotlivých kontaktů nebo událostí v kalendáři. Můžete je delegovat, řadit, třídit, seskupovat do projektů a ukládat do šablon. 

Statistiky

Na pár kliknutí si zobrazíte, kolik proběhlo aktivit a s jakými výsledky. Za celý tým, jednotlivé členy nebo vybrané kontakty.

Co říkají ti, kdo FreshFlow znají?

„Přidaná hodnota Partners Office (personalizovaná verze FreshFlow v Partners) ve správě kontaktů je
obrovská. Každý, kdo to myslí s budováním firmy a businessu vážně, by ji měl využít. Správný time
management je jedním z klíčů úspěchu. Jak se říká: Lidé neplánují krachovat, ale krachují v plánování.
Partners Office mi dává možnost do útrob firmy a mít kontrolu nad efektivitou svých
spolupracovníků. Obě tyto funkcionality považuji za naprosto zásadní a využívám je velmi často.“

Michal Krejčí

Partner společnosti, Partners Financial Services

„FreshFlow jsme aktivně využívali při realizaci naší akviziční kampaně, kdy prokázal, že je mocným
nástrojem v řízení obchodní sítě.“

Petr Kopřiva

Head of Multichannel Marketing and Customer Care, NN Životní pojišťovna

„Systém FreshFlow jsme vyhodnotili jako velmi efektivní nástroj activity managementu a interaktivní
zpětné vazby napříč celým obchodním týmem. I proto jsme se rozhodli implementovat ho v rámci celé
Kmenové obchodní sítě Allianz pojišťovny, a.s.“

Petr Hladný

Obchodní ředitel pro KOS, Allianz pojišťovna, a. s.

Začněte s FreshFlow ještě dnes!

Na 30 dní zdarma

Bez zadávání platební karty