Connect your sent and received emails to the contact cardAnd gain an overview of client communications for the entire team

FreshFlow Calendar

Communication overview for everyone in the team.

In FreshFlow, you can connect your email inbox and assign sent or received emails from clients to their contact card. This is the space that you and your team use for all client history, data and notes.

By having emails logged in the client’s card, everyone on the team will have an overview of the communication with that client. Without complicated forwarding or tracking, everyone can see what was discussed and agreed with the client.

As a manager, you will also get an overview of all email communications from your salespeople.

All communication will be in one place.

No more incomplete information or information being held in your email inbox.

Different options for assigning emails to a contact card

Automatic pairing with contact card

It is possible to set the automatic connection of received and sent emails from a given email address to the contact card to which the email address is associated.

Manual pairing with contact card

You can manually add the email to the contact card directly from the received or sent email.

Forwarding to a special address

It is also possible to forward emails to a special FreshFlow email address. The email is then automatically included in the contact card to which the email address is associated.

How does attaching emails to a contact card work?

Watch a short video with us to see how easy it is to add client emails to your contact card and what are the benefits of this option.

User references

„FreshFlow jsme aktivně využívali při realizaci naší akviziční kampaně, kdy prokázal, že je mocným nástrojem v řízení obchodní sítě.“

 

 

Petr Kopřiva
Head of Multichannel Marketing and Customer Care
NN Životní pojišťovna

„Přidaná hodnota Partners Office (personalizovaná verze FreshFlow v Partners) ve správě kontaktů je
obrovská. Každý, kdo to myslí s budováním firmy a businessu vážně, by ji měl využít. Správný time
management je jedním z klíčů úspěchu. Jak se říká: Lidé neplánují krachovat, ale krachují v plánování.
Partners Office mi dává možnost do útrob firmy a mít kontrolu nad efektivitou svých
spolupracovníků. Obě tyto funkcionality považuji za naprosto zásadní a využívám je velmi často.“

 

Michal Krejčí
Partner společnosti
Partners Financial Services

„Systém FreshFlow jsme vyhodnotili jako velmi efektivní nástroj activity managementu a interaktivní
zpětné vazby napříč celým obchodním týmem. I proto jsme se rozhodli implementovat ho v rámci celé
Kmenové obchodní sítě Allianz pojišťovny, a.s.“

 

Petr Hladný
Obchodní ředitel pro KOS
Allianz pojišťovna, a. s.

Start with FreshFlow today!

For 30 days free

Without entering a credit card